Contengan diriku ..

My photo
Catatan dan tulisan menjadi teman pengganti diri ini bila sepi.. Aku hanya seorang manusia biasa, terlahir ke dunia kerana cinta ibu dan ayah.. Mencintai semua orang yg mencintai diri ini.. Kebaikan bukan untuk dipamerkan, tetapi diamalkan.. "Jangan Menilai Aku Dari Kaca Luar" Sekian :)

Friday 4 January 2013

Terkena Bius Blog! Hehe :)

Assalamualaikum, 
Dear Blog...

Kali ini aku tak nak bebel panjang², just nak story sikit je pasal hobi terbaru aku ni, 
maklum lah, kata orang, bila kita dapat benda baru, rasa macam tak nak lepas je kan.. hehehe...

Know what? 
Aku memang suka menulis dan blog ini merupakan serba sedikit landskap perkongsian idea aku dan contengan aku pd papan keyboard ni.. 
At least....
Blog ni dapat mengurangkan sedikit rasa sendiri aku ni...

Aku sebenarnya tak berapa pakar sangat dengan dunia blogging ni, but seriously it makes me amazed with it! 

Hari ini aku menaip dengan rasa gembira di hati, 
blog ni buat aku rasa syok sendiri lah... haha..

Tapi, tak salah kan, selagi aku tak kacau orang. Kan? Kan? 
Jari² aku ni suka sangat menari² pada papan keyboard ni, seolah² memberi sokongan moral untuk aku menaip, menulis dan menikmati apa yg aku suka...

Aku harap korang sudi lah nak intai² blog aku ni, even ia tidak lah sehebat korang...
But, it was nice experience to share something special to others and create a smile on them :)

Okay fine, aku dah teruja sangat ni.. weee weee~~ hehe..
Better aku masuk tidur, esok pagi ada kelas, Economics pulak tu, Nina Nina -_-" hehe..
Good Night Nina.. Have A Nice Dream :*

BilaCeritaTercipta.Blogspot.Com-NynaEts" aku menulis pada 4/1/2013, 12.48 a.m :)

No comments:

Post a Comment